15 jan. 2012

Mätt

Jag har bara ätit 3 rätter idag. Sanna och jag var hos Lotta och hade lite som "halv åtta hos mig".
Nu är jag inte så mätt mer men, det var inte lätt att tynga i sig den sista pannacottan.
                                            Lite gelatinblad........
                     Och så Lotta som leker arkitekt med vitchokladen......
                        Crepes smeten som inte ser riktigt klok ut just nu
                                           Champinjoner!!!!!!!
                                       Crepes med lök, musslor och räkor!!! Mums
                     Fick ingen vettigare bild på varmrätten som jag har glömt namnet på.....
          Sist men inte minst, pannacottan!!!!!!!!!!!!!!!
Nu har jag säkert bildrekord i det här inlägget. Igår sydde jag faktiskt en maxi-klänning, men bilder kommer först då jag får några vettiga bilder.

2 kommentarer: