16 jan. 2012

Måndag igen

Måste dra mig upp ur sängen kl. 7 i morse. Var trött. Det var ju faktiskt en vecka sen vi började skolan. Men i alla fall så då jag kom hem från skolan så for mamma och jag iväg till GW-gallerian i stenhaga, jag hade rabattkuponger som går ut i morgon. hittade några små saker.
 En kofta som jag velat ha jätte länge men den har varit 40 € men nu var den bara 15 €!!!!
                                            En helt vanlig tröja 7,95 €
   Och så ett par efterlängtade mjukisbyxor. Alla kläder är från H&M. Sen då jag kom hem for jag till min sånglektion och sen övade jag på piano. Det lät ungefär som en snigel som just skaffat rullator. Och just så gjorde jag ett litet pikku projekt. Jag lappade Lottas tröja som hade fått hål. Nu är den som ny!!!
I och för sig var den ny före också för hon hade inte använt den en enda gång, men i alla fall. Nu ska jag bara ta det lugnt och se på modern family. Och ni får snart se bilder på min maxi-klänning. Håll tummarna för imorgon!!!

                                        

2 kommentarer:

  1. Hahaa fina kläder! ååh tack för att du sydd min tröjja <33 :)

    SvaraRadera
  2. Och mamma betalade..! Fast rabattkupongen var ju din och kom väl till pass.

    SvaraRadera