28 mars 2012

Ganska trög dag.

Mitt huvud känns som mos. Jag har räknat matte i två timmar. Blä. Det gjorde jag i en timme igår också. Det var nåt internationellt prov. Det enda som var bra med dagen var att jag inte hade någon teori idag, och vår "normala" mattetimme. Läraren var försenad så vi blev insläpptra av en annan. Tre pojkar i klassen började gömma alla saker som kritor, böcker och sånt. Det bästa var då läraren kom tillbaka och undrade var hans stol var. Den var under katedern. Men i alla fall så här har ni lite saker som kom med posten idag och lite som jag köpte på loppis.
                Lite hudvård från dermosil
                           Sömnadsmagasin!
                       Klänning från loppis
                          Kjol från loppis
Tack alla som läser min blogg och ni är nog duktiga som orkar läsa så här långt....

1 kommentar: