29 dec. 2011

Regn :(

Riktigt decemberväder! +4 och slask. Regn, regn och regn. Nu längtar man antingen efter vit snö eller sol och sommar. Sanna och jag trotsade vädret i alla fall och gick ut och fotade.
Hon fick säkert bra bilder, jag håller fortfarande på att lära mig om min kamera så.
Sen for pappa och jag och anmälde mig till mopo-skolan som startar i januari. Fick en gratis mopobok.

                                            Som sagt: Temperaturen trivs man inte med.
                                           Lekte konstnärlig och fotade en lyktstolpe nerifrån.
                                    Frissa i Smedsby. Ser lite ut som ett leksashus i den här vinkeln.
Vi försökte fota vattendroppar, men det är svårare än det ser ut. Det här är min bästa bild så den bjuder jag på. Snart får vi gäster och imorgon ska jag till Lotta och sen till min faster.
Om ni har tråkigt ska ni förresten se på Hannibal Lecter, när lammen tystnar för den är bra. :)                                      

2 kommentarer:

  1. Jaaaa! Du har skapat en blogg!! SUUUUUPERKUL! Jag ska givetvis följa den! :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att nån tycker det!!!

    SvaraRadera